G+

Odzyskiwanie danych

W przypadku utracenia danych zadzwoń pod numer +48 61 646 08 70 lub prześlij wiadomość na adres serwis@directit.pl. Przygotuj odpowiedzi na poniższe pytania. Nie uruchamiaj ponownie nośnika danych, z którego dane zostały utracone. Nie próbuj odzyskiwać danych samodzielnie, może to utrudnić przyszłą pracę specjalistom.

  • Z jakiego rodzaju nośnika utracono dane?
  • Kto jest producentem nośnika i jaka jest jego pojemność?
  • Jaki jest zainstalowany system operacyjny?
  • Jaki jest system plików na nośniku? Np.: NTFS, FAT, itp…
  • Jakie typy plików zostały utracone, czy były zapisane w systemie wirtualnym, w bazie danych? Np.: Microsoft Office , Vmware ,bazy danych, itp.
  • Czy nośnik jest zaszyfrowany?
  • Czy pojawiła się informacja o błędzie?
  • Jeśli tak to za pomocą jakiego programu?
  • Jeśli tak, co zawierała?
  • Czy po utracie danych nośnik był otwierany?
  • Jeśli tak, jakie czynności podjęto? Jakie były rezultaty?
  • Czy nośnik wydawał lub wydaje dziwne dźwięki jak np. tarcie , stukanie?
  • Czy od czasu utraty danych, jakieś dane zostały skasowane?
  • Czy od utraty danych, nośnik został sformatowany lub dane zostały nadpisane?v
  • Czy nośnik doświadczył jakiś fizycznych uszkodzeń spowodowanych np. działaniem wody, ognia, zbyt wysokiego napięcia, w jaki sposób doszło do awarii nośnika?
  • Czy zrobiono kopię zapasową?
  • Jak szybko dane mają być przywrócone?

Jesteśmy certyfikowanym partnerem firmy Kroll Ontrack. Nasz serwis współpracuje ze specjalistyczną firmą o ogólnoświatowym zasięgu, która posiada liczne laboratoria oraz działy badawcze.

krollontrack-certified-partner

Zaufali naszemu doświadczeniu