G+

Zdalna pomoc

Direct IT wykorzystuje zaawansowany system pomocy zdalnej.

Dzięki temu Klienci Direct IT, którzy mają dostęp do Internetu, mogą otrzymać natychmiastową pomoc, bez konieczności wizyty serwisanta w swoim biurze.

Jak działa zdalna pomoc Direct IT?

Na urządzeniu Klienta i serwisanta Direct IT jest wyświetlany ten sam obraz, dzięki czemu Direct IT ma dostęp do zasobów IT Klienta. Tak samo jakby serwisant był na miejscu, w siedzibie Klienta.

Działania może rozpocząć wyłącznie za Państwa wiedzą i zgodą.

Wszystkie czynności, które są wykonywane przez serwisanta Direct IT, są widoczne na Państwa monitorze. W każdej chwili mogą Państwo zakończyć sesję zdalnej pomocy.

Program do zdalnej pomocy dostępny jest na stronie www.directit.pl/zdalna-pomoc

Przed rozpoczęciem sesji zdalnej pomocy nasz serwisant ustala z Klientem szczegóły i przekazuje instrukcje postępowania. Dzięki zdalnej pomocy serwisant Direct IT może również zdiagnozować problem, który wymaga osobistej wizyty, związanej z koniecznością np. wymiany dysku twardego, pamięci lub serwisu drukarki.

Nasi serwisanci są do Państwa dyspozycji w dni robocze w godzinach pracy serwisu tj. od godziny 8 do 18.

Zaufali naszemu doświadczeniu