Jakie usługi świadczy Direct IT?

Główną działalnością Direct IT jest świadczenie profesjonalnych usług outsourcingu IT (obsługa informatyczna) firmom i instytucjom po atrakcyjnej, dopasowanej do wielkości cenie. Najpierw staramy się poznać firmę od podszewki, aby następnie zaproponować najbardziej dopasowaną i efektywną obsługę informatyczną, narzędzia oraz systemy – w ramach Twojego budżetu.

Czym jest outsourcing IT?

Outsourcing oznacza zlecanie działań i prac firmom zewnętrznym. W branży IT to nic innego jak wszechstronna obsługa informatyczna powierzona zewnętrznemu wykonawcy. Outsourcing to dostęp do nowoczesnych technologii i profesjonalistów, którzy nieustannie się szkolą.

Co można zyskać korzystając z outsourcingu w Direct IT?

Dzięki współpracy z nami możesz uzyskać dostęp do specjalistów z zakresu informatyki, szybką pomoc w przypadku codziennych problemów ze sprzętem i oprogramowaniem, przeciwdziałania awariom, szybkie reakcje na incydenty, stały monitoring najważniejszych serwerów, urządzeń sieci komputerowej, kluczowych komputerów. Outsourcing IT gwarantuje obniżenie i ustabilizowanie kosztów utrzymania sprzętu informatycznego.

W jaki sposób mogę zminimalizować koszty? Czy to się opłaca?

Wraz ze zmniejszeniem liczby etatów obniżają się koszty związane z zatrudnieniem informatyków i ich szkoleniem oraz sytuacji niezależnych jak urlopy czy choroby, które nierzadko powodują przestój w pracy. Outsourcing pozwala skupić się na głównej dziedzinie swojej działalności i rozwijać się w niej, a sprawy IT powierzyć profesjonalistom.

Czy pomagacie klientom prywatnym?

Nie, obsługujemy tylko firmy i instytucje.

Czy sprzedajemy sprzęt informatyczny i oprogramowanie?

Tak. Oferujemy sprawdzone rozwiązania wiodących producentów takich jak Dell, HP, Fujitsu Siemens, Lenovo czy ASUS. Dzięki umowom podpisanym z największymi producentami i dystrybutorami sprzętu oferujemy komputery po atrakcyjnych cenach. Potrafimy też doradzić klientom w sprawie doboru najbardziej optymalnego oprogramowania.

Czy piszemy oprogramowanie na zlecenie?

Tak, tworzymy oprogramowanie na potrzeby naszych Klientów np. systemy reklamacji i inne systemy mające na celu automatyzację procesów.

Co jeszcze możemy Ci zaoferować?

  • Ciągłość pracy

Wiemy jak ważne dla naszych Klientów jest utrzymanie ciągłości pracy, dlatego pomagamy w wyborze odpowiednich platform serwerowych. Możemy zaproponować Ci dopasowane rozwiązanie dla Twojej firmy – w zależności od Twoich potrzeb mogą to być dopasowane serwery fizyczne lub serwery wirtualne.

  • Materiały eksploatacyjne do drukarek

Współpracujemy z producentami i dystrybutorami materiałów eksploatacyjnych. Nasi klienci, którzy mają z nami podpisane umowy abonamentowe mogą liczyć na konkurencyjne ceny bez dodatkowych kosztów dowozu.

  • Bezpieczeństwo

Dbamy o Twoje bezpieczeństwo, dlatego chcemy Ci zaoferować jeden z najlepszych systemów antywirusowych – ESET, który wyróżnia się spośród innych łatwością użytkowania i wysoką skutecznością. Direct IT jest autoryzowanym partnerem firmy ESET NOD32.
UTM – Unified threat management – urządzenie, które kompleksowo chroni sieć lokalną i ułatwia prowadzenie zintegrowanej polityki bezpieczeństwa we wszystkich obszarach komunikacji.

Czy jesteście elastyczni? Czy jesteście w stanie zaproponować rozwiązanie dopasowane do mojej firmy?

Oczywiście! Powiedz nam, jakie są Twoje wymagania, a my zrobimy wszystko, aby im sprostać! Nasi pracownicy to świetnie przeszkoleni fachowcy, którzy nieustannie się szkolą i pogłębiają swoja wiedzę z zakresu IT.

Pomożemy Ci, jeśli chcesz po prostu wydzielić jeden lub kilka obszarów (np. administracja serwerami, siecią LAN, serwis, konfiguracja nowych komputerów), których utrzymanie przez zewnętrzną firmę będzie bardziej opłacalne i wygodne. Nie ukrywamy kosztów – cenę podajemy zawsze przed wykonaniem usługi. Wszystkie nasze działania są rejestrowane w systemie zgłoszeń. System ten umożliwia stworzenie historii prac,  do której w razie potrzeby weryfikacji wracamy. Dzięki temu mamy dostęp do szczegółowej dokumentacji i czasu wykonanej pracy.

Czy dojeżdżamy do klienta?

Oczywiście, nasi pracownicy są mobilni i dojeżdżają do klientów. Jeśli jesteś z Poznania lub okolic – możemy do Ciebie dojechać bardzo szybko.Jednak jeśli to tylko możliwe, wszelkie problemy staramy się rozwiązać zdalnie.

Jak działa zdalna pomoc Direct IT? Czy jest to bezpieczne?

Na urządzeniu Klienta i serwisanta Direct IT jest wyświetlany ten sam obraz, dzięki czemu Direct IT ma dostęp do zasobów IT Klienta. Tak samo jakby serwisant był na miejscu, w siedzibie Klienta.
Działania może rozpocząć wyłącznie za Państwa wiedzą i zgodą. Przed rozpoczęciem sesji zdalnej pomocy nasz serwisant ustala z Klientem szczegóły i przekazuje instrukcje postępowania. Dzięki zdalnej pomocy serwisant Direct IT może również zdiagnozować problem, który wymaga osobistej wizyty, związanej z koniecznością np. wymiany dysku twardego, pamięci lub serwisu drukarki.

Program do zdalnej pomocy dostępny jest na stronie www.directit.pl/zdalna-pomoc  

W jakim czasie możecie zareagować na zgłoszenie? Jaki jest gwarantowany maksymalny czas reakcji na zgłoszenie?

Zgłoszenia wykonujemy najszybciej, jak to jest możliwe. W przypadku zgłoszenia awarii, która naszym zdaniem może być rozwiązana zdalnie, czas oczekiwania na usunięcie to maksymalnie 4h. Jeśli usterka nie może być usunięta poprzez pomoc zdalną, czas podjęcia reakcji na takie zgłoszenie wynosi 24h robocze w przypadku stacji roboczych oraz 12h roboczych w przypadku serwerów. Czas ten liczony jest w godzinach pracy działania serwisu Direct IT – pracujemy od poniedziałku do piątku od godz. 7 do 17. Chyba, że są inne ustalenia wynikające z umowy.

Czy nasze działania są zgodne z RODO?

Tak, działamy zgodnie z wymaganiami najnowszego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych.

Jeśli Twoja firma nadal nie jest przygotowana na najnowsze wymagania dostosowane do  polityki Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych, chętnie Ci pomożemy! Usługa RODO Direct IT obejmuje wielopoziomowe podejście do zabezpieczenia systemów informatycznych:

Analiza bezpieczeństwa – Przygotowanie planu testów – Testy bezpieczeństwa – Analiza ryzyka – Wdrożenie procedur -Szkolenie pracowników – Weryfikacja procedur bezpieczeństwa

 

W jaki sposób można skontaktować się w celu uzyskania szczegółowych informacji na temat naszej oferty? Po prostu wypełnij nasz formularz zgłoszeniowy, wyślij e-mail: [email protected] lub zadzwoń +48 61 646 08 70.

Napisz do nas