CZYM JEST SYSTEM ZGŁOSZEŃ OTRS?

 

Jeśli zależy Ci na skutecznej komunikacji oraz zarządzaniu zgłoszeniami w całej firmie i szukasz zaawansowanego systemu przetwarzania informacji, to idealnym rozwiązaniem jest system zgłoszeń OTRS (Open Ticket Request System). OTRS kompleksowo wspiera procesy wymagające szybkiej i sprawnej obsługi zgłoszeń kierowanych do różnych działów w firmie (obsługa klienta, helpdesk, sprzedaż i marketing). Dzięki temu komunikacja pomiędzy Twoimi pracownikami, a Twoimi klientami będzie przebiegać prawidłowo.

 

ZALETY SYSTEMU OTRS:

 

OTRS to wielofunkcyjny system, który charakteryzuje się dużą skalowalnością i można go dostosować do firm różnych wielkości i o różnych potrzebach. Oto niektóre z zalet systemu OTRS:

  • system rejestracji i numeracji zgłoszeń
  • wyszukiwarka zgłoszeń klientów
  • automatyczne potwierdzenia o zmianach statusu zgłoszenia
  • pełna historia obsługi zgłoszeń oraz osób, które są odpowiedzialne za ich realizację
  • możliwość podglądu zgłoszeń według przypisanych kryteriów
  • narzędzie umożliwiające korzystanie z wielu różnych szablonów zapytań i odpowiedzi oraz słów kluczowych
  • system raportów

System OTRS jest najbardziej elastycznym rozwiązaniem do obsługi zgłoszeń. Zapewnia efektywność i przejrzystość w procesach informatyczno – biznesowych.

OTRS

 

 

 

 

 

Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji temat wszystkich funkcjonalności i zalet korzystania z OTRS: [email protected]

 

Napisz do nas