Pomoc

Kontakt

Aktualnie prowadzimy nabór na stanowiska:

Specjalista ds. Wsparcia IT

(Poznań biuro i biuro Klienta /  UoP)
 

Cześć,

jesteśmy Direct IT. Od ponad 10 lat zajmujemy się kompleksową opieką informatyczną firm z Poznania i okolic. Zdalnie obsługujemy również podmioty spoza Polski. Nasz zespół to 24 osób, a team techniczny jest tworzony przez 13 osób: administratorzy IT, specjaliści IT, serwisanci IT. Pracujemy z systemami Microsoft 365, Google Workspace, Zabbix, OTRS, Confluence oraz wieloma innymi, które znajdują się u naszych klientów. Pracy i Klientów nam ciągle przybywa, dlatego chcielibyśmy zaprosić do zespołu technicznego.

Pewnie zastanawiasz się, jakie mamy wymagania i na czym polegałaby Twoja praca?
To po kolei: 

Do zadań należy:
  • kompleksowa obsługa informatyczna naszych Klientów,
  • konfiguracja komputerów,
  • konfiguracja urządzeń peryferyjnych, sieci LAN i WLAN, diagnozowanie i naprawa awarii itp.,
  • instalacja i konfiguracja urządzeń infrastruktury informatycznej,
Aby móc właściwie realizować zadania potrzebujesz:
  • minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku technicznym,
  • prawa jazdy kat. B,
  • posiadać rozwinięte umiejętności interpersonalne (praca z Klientem i pomoc w rozwiązywaniu problemów to core naszej pracy),
  • postawę “can-do”, nastawienie na rozwiązywanie problemów,
  • posiadać umiejętność pracy w zespołowej,
  • zdolności manualnych,
  • poczucia humoru
Oczekujemy znajomości:
  • diagnostyki systemów operacyjnych Windows (mile widziane Mac OS),
  • budowy komputerów,
  • umiejętności przetestowania komunikacji w sieci IP,
  • podstaw sieci komputerowych,
  • modelu ISO/OSI, oraz struktury adresu IP,
  • mechanizmu routingu dynamicznego i statycznego IP,
  • protokołów sieciowych,
  • konfiguracji podstawowych parametrów protokołu IP,
  • czytania schematów logicznych,
  • MS. Office w stopniu umożliwiającym pomoc osobom nietechnicznym,
  • j. angielskiego na poziomie pozwalającym posługiwanie się dokumentacją techniczną,
Mile widziane:
  • doświadczenie z urządzeniami sieciowymi firmy MikroTik,
  • doświadczenie w pracy z systemem ticketowym,
Co w zamian:
  • wynagrodzenie adekwatne do umiejętności,
  • 3 miesięczny onboarding i wdrożenie,
  • samodzielne projekty,
  • wsparcie mentora,
  • zgrana drużyna DIT, od którego będziesz mógł/mogła się wiele nauczyć,
  • specjalistyczne szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne,
  • praca z najnowszymi technologiami dostarczanymi przez gigantów technologicznych (np. Microsoft, Google, Veeam, Acronis),
  • integracje firmowe,
  • ubezpieczenie NNW,
  • lekcje języka angielskiego,
Twoje CV powinno zawierać:
  • informacje o wykształceniu,
  • szczegółową listę kwalifikacji,
  • opis przebiegu dotychczasowej kariery zawodowej,
CV prześlij na:

email: [email protected]

 

Administratorem danych osobowych jest Firma Direct IT sp. z o.o. Dane osobowe będą przetwarzane w celach związanych z rekrutacją opisaną powyżej.

Twoje dane co do zasady przetwarzane są wyłącznie przez nas i naszych pracowników/współpracowników. Dane ze względów technicznych mogą być powierzane dostawcom usług hostingowych, a także firmom księgowym, kancelariom prawnym i firmom kurierskim. Twoich danych nie przekazujemy do państw trzecich, tj. państw znajdujących się poza Europejskim Obszarem Gospodarczym.

W związku z przetwarzaniem danych masz prawo do żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych a także prawo do przenoszenia danych.

Zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami.