Pomoc

Kontakt

Aktualności
Specjaliści Direct IT w trakcie warsztatów z komunikacji oraz kompetencji w kontaktach z klientem

Szkolenie z Konradem Dębkowskim z firmy Aktywator Biznesu

W ostatnim czasie odbyło się w naszej firmie szkolenie z Konradem Dębkowskim z firmy Aktywator Biznesu mające na celu udoskonalenie świadczonych przez Direct IT usług oraz komunikacji zarówno wewnętrznej, jak i zewnętrznej. Przed warsztatami przeprowadziliśmy kilkadziesiąt rozmów z naszymi klientami, by ustalić nasze najmocniejsze strony, zdiagnozować obszary, które wymagają udoskonalenia oraz dowiedzieć się na czym im najbardziej zależy. Ogromną satysfakcję sprawiły nam oceny wystawiane przez naszych rozmówców. Średnia otrzymanych ocen w skali 1-10 to 9. Najczęściej oceniali nas na 10!

Direct IT jest doceniana przede wszystkim za szybkość reakcji, elastyczność działania, dobry kontakt z klientami i wysokie kompetencje naszego zespołu.

Pozytywny odbiór poziomu naszych usług nie zwalnia nas jednak od pracy nad rozwojem firmy. Podczas warsztatowej części szkolenia odbyły się wielogodzinne debaty nad kierunkami, w których powinniśmy podążać. Szukaliśmy nowych rozwiązań, by jeszcze bardziej usprawnić opiekę informatyczną dla naszych klientów oraz zapewnić im poczucie bezpieczeństwa. Stawiamy na działanie proaktywne, poszerzanie wiedzy i ciągłe budowanie kompetencji, by doradzać i wdrażać najlepsze rozwiązania oraz wyprzedzać potencjalne zagrożenia. I co najważniejsze przykładamy dużą wagę do używanego języka, by komunikować się merytorycznie, ale w sposób jasny i zrozumiały dla wszystkich.

Zapraszamy do kontaktu:
tel: +48 61 646 08 70
e-mail: biuro@directit.pl